Vampire Heart

Bilderna påminner mig om hur dåligt jag mått förr. Det är skönt att allt har ordnat sig nu iallafall.

I Tisdags åkte jag till London med min helt underbara klass. I början kände jag mig lite rädd om jag ska vara ärlig. Jag ville inte vara fast vid samma personer hela tiden, utan jag vill lära känna hela klassen. Men i stort sett alla i klassen fick bättre kontakt, vilket kändes hur skönt som helst.

Första dagen, alltså på Tisdagen, så gjorde vi väl inte så jättemycket. Vi kom fram och så gick vi och åt. Sedan gick vi runt lite i Hyde Park och sen fick vi springa in på Primark om vi ville. Samlades en annan tid. Kommer verkligen inte ihåg vad vi gjorde resten av dagen. Vet bara att jag skulle köpa något att äta. Köpte en macka, en vattenflaska och chips. Kom till hotellet, som heter Balmoral House Hotel, och insåg att mackan jag köpte innehöll lax. Blev ledsen och åt chipsen istället.

Onsdagen började med att vi klev upp ungefär halv åtta, för frukosten var klockan kvart i åtta. Det var väl då vi drog till den där mässan. Det sög. Efter mässan gick jag och emma och åt. Sedan gick vi till en sminkaffär och köpte hårfärg för ungefär 40 kronor. Köpte även min älskade foundation då. Kostade ungefär också 40 kronor. Jag och Emma drog och satte oss i Hyde Park efter det tills klassen skulle mötas. Sen när klassen möttes drog vi till hotellet där jag färgade håret.

Torsdagen började med att vi fick äta klockan tio över åtta istället. Antar att det var den dagen vi drog till Harrod´s. Hittade en spegel för 30 miljoner svenska kronor. Helt sjukt. Efter att vart där fick vi lite fri tid så jag och Emma runt i några affärer med Frida och några till. Klassen skulle mötas på Buckingham Palace och Emma och jag frågade en polis efter vägen. Fett kul. Medan resten av klassen skulle gå på rundtur i London tog jag, Emma, Agneta och Anna-Lena en taxi till Hotellet eftersom Emma hade feta hål i skorna och inte kunde gå, och jag ville inte lämna henne själv. Sen tog jag och Emma en liten tur till Primark där jag köpte tre par likadana skor fast i olika färger och massa andra fina saker. Köpte kvällsmat och drog till hotellet sen. På kvällen bytte jag även rum till Emma, Louise, Malin, Emma P-E och Nathalies rum och hade riktigt kul.

Fredagen så ringde klockan. Vi stress klädde på oss. Sen säger Malin att klockan bara är 6. Så vi gick och la oss igen. Sen vaknade vi ändå försent. Så vi sprang ner och åt, gick upp och packade och sedan samlades alla utanför hotellet. En del fick åka taxi till en annan park medan några valde att gå. Jag tyckte människorna som ville gå var roligare så jag bestämde mig för att gå med dom. Hade ganska kul på vägen också. Samlades i parken och satt där ett tag. Sedan gick vi vidare till Easybus som vi skulle åka med till Stansted, flygplatsen. Drog till flygplatsen, väntade på flyget, åkte hem och var vid Virginska skolan ungefär klockan kvart i tolv på kvällen. Jag och två till fick skjuts hem av matteläraren Bodil. Jag blev sist avsläppt hos min älskling. Ringde ner han och sen stod vi och kramades länge. Skitmysigt.

Sov hos älskling hela helgen. Åkte hem idag, Söndag. Ville dock inte göra det men eftersom busskort och nycklar och allt var hemma så hade jag inget annat val. Försökte få med han hem men ne. :(

När jag kom hem idag så var det första jag skulle göra att sätta igång datorn. Kopplade i sladden och hörde en jävla smäll. Försökte starta datorn, men det funkade inte. Tv:n funkade. Bytte eluttag till datorn men funkade ändå inte. Blev så ledsen att jag började grina. Ringde mamma som sa att jag skulle ringa min bror. Ringde brorsan och han kom och hjälpte mig. Så nu funkar datorn! Yeey! Nätagget som gått sönder.

Sitter helt emo i min soffa nu och skriver det här. Önskar att älsk var här. Och önskar att jag bodde i Örebro istället för fittKumla.

Dags att leta lägenhet kanske. En billigare i stan. Otroligt nog så finns det faktiskt. Så får kolla Öbo nu.