Written In The Stars

Länge sen jag uppdaterade. Hueh.

Förstår inte att jag inte har märkt detta förr. På bilden ser man inte lika mycket som irl dock. Plus att det syns så extremt jävla tydligt när jag har armarna typ uppe lite. Har inte armarna uppe så mycket nu eftersom jag var tvungen att ta kort. Men vafan händer med mig?



Även fast jag sett det där nu, tycker jag ändå att jag är tjock. Det tycker i stort sett alla om sig själva. Men det där är skrämmande, iaf för mig.

Över till något annat dåå.

Jag ska blondera mig någon dag denna vecka! Senast jag gjorde det, ja.. Det blev fail som fan. Men gången innan det så blev det faktiskt ganska bra. Ska inte ha skitblont såklart för det gillar jag inte. Men som på den här bilden kanske. Det borde väl bli bra?



Fast det där var ju bara färgat en gång från brunt så det är ju fortfarande lite brunt i. Men ändå något liknande lixom.

En annan sak nu som jag är arg över. Riktar sig mot en person, vet inte om hon vet att det handlar om henne, men iaf.

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men.. Kör ändå. Jag är pissed som fan egentligen. Men kan inte visa det mot dig. Då är jag bara dryg istället. Jag fattar inte hur man kan säga allt det du har sagt till mig om en person. Du kanske inte förstår att jag tar illa upp av det, men ändå vill jag veta. Jag har fått veta så sjukt jävla mycket nu. Och det är säkert inte allt! Jag ställde frågor vilket delvis är mitt egna fel att jag är sur på dig, men ändå hade jag fått reda på saker och ting även om jag inte frågat. Det här var bara ett snabbare sett att få reda på allt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för jag är som sagt grymt jävla sur på dig. Men ändå ska du vara så snäll mot mig som i stort sett ingen annan är. (menar inte att ingen är snäll, menar att hon är det på ett annat sätt). Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Kommer aldrig kunna släppa allt du sagt. Jag ser dig inte som ett hot, verkligen inte, bara det att jag inte fattar hur du kan säga så som du gör. Det blir tungt för mig att bära, att gå och grubbla på i stort sett varje dag. Och det är så svårt att bara sluta tänka på det. Så om du läser det här, och känner på dig att det handlar om dig, då kan du skriva till mig. För då vet du exakt vad jag har velat säga till dig hur länge som helst.

Peace out.

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Finns här hjärtat <3

2011-07-27 @ 01:14:22
URL: http://thewildrose.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0