Love <3

Sitter och pratar i telefon med världens bästa kille som verkar lite halvfull fortfarande även fast han säger att han inte är det ♥
Saknar sönder han även fast jag inte vart ifrån han så länge. Ska träffa han imorgon iaf så jag är glad.

Har inte uppdaterat bloggen på evigheter. Har inget internet i lägenheten fast det spelar ingen roll för jag ska flytta hem. Ska dock ha eget internet hemma så vi syskon inte ska bråka om det andra. Anledningen till att jag flyttar hem kommer jag inte ta här, och bara de närmsta personerna får veta.

Så just nu sitter jag i rummet jag ska ha när jag flyttar hem. Det håller på att målas så det blir lite finare och mysigare att bo i. Så just nu är det bara en madrass i rummet och några små hyllor och lite lampor och blommor i fönstren.

Saknar att ha min egna dator, för mammas dator har inte spotify eller utorrent eller något på gästprofilen. Man kan ladda ner, men då behöver jag mammas password för att godkänna. Så det blir att lyssna på musik på youtube eller så och kolla serier på internet. Inte det roligaste kanske.

Jag måste kissa.

Jag har inget vettigt över huvudtaget att skriva verkar det som.

Har haft skolavslutning. Drog dit i tid, vilket jag själv blev förvånad över eftersom jag råkade försova mig, men vaknade ändå så att jag skulle hinna i tid. Trodde vi skulle få betyg, men det fick vi inte. Blev lite besviken, så mejlade läraren. Fick veta att vi kommer bara få betyg i slutet av trean. Inte innan det. Och eftersom jag har gått om ett år och precis gått klart ettan nu så får jag vänta ett tag. Det suger.

Saknar Kevin som faaaeeen.

Jag har blivit medlem på tradera. Det är ju roligt. Extrem rolig information för er som läser.

Har inga jävla bilder på den här datorn heller. Så vet inte vad jag ska göra.

Jag är ledsen för mina pengar på mobilen är slut. För er som vill veta alltså.

Ska dricka lite cola nu.

Såja. Gott.

Verkar som mitt liv är ganska roligt just nu....eller?

Ser inte ut som det i varje fall. Om man läser vissa onödiga saker jag skrivit här över alltså. Och även här under.

Måste verkligen kissa snart.

Mina boobies har växt. Kanske rolig info.

Åh herregud..

Ska nog sluta skriva istället.

Ja.. Det är nog bäst så..

Hoppas ni njutit av att läsa lika mycket som jag njutit av att skriva...eller?

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0