Kan inte sova.

Inatt somnade jag runt halv fyra ca och sen vaknade jag runt klockan sex och höll på och spy nästan. Satt vaken en stund för om jag la mig igen skulle jag förmodligen spy hehe. Till slut somnade jag ändå och vaknade några gånger, men mådde så dåligt så klev inte upp. Till slut klev jag upp runt klockan tre på eftermiddagen. Måste verkligen ändra på dygnet.
-
Om jag hade trivts med mig själv mer än vad jag gör nu, så skulle min blogg vara liiiiite roligare. 

-

Känner att jag inte orkar göra någonting. Kroppen är helt slut. Något måste komma och rycka upp mig!
Funderar på om jag ska försöka byta ut min garderob lite. Eller garderob.... Mina fina små plastlådor som är fulla med kläder och står i en hylla. Och så måste jag färga håret! Vet dock inte vilken färg.. 


RÖD/LJUSBRUNT/BRUNT MED BLOND LUGG?


Kom nyss på att min tv inte funkar. Kollade på family guy men helt plötsligt blev bilden svart, och har vart så i typ en kvart nu. Det kanske är någon som vill mig något....

-

Ska iväg till arbetsförmedlingen imorgon. Riktigt roligt! Kvart över tio ska jag vara där...
Varför är jag vaken?
-
Känner att mina inlägg är så jävla ovärda så.. Ja.. Haha..
-

Här får ni en bild på mig som är tagen igår. Trött som ett as dock. Borde sluta hitta bortförklaringar.
Min webcam äger ♥
-
Har förresten klippt min lugg själv! Den gick enda ner till hakan och jag blev sur, så jag klippte av den. Dock syns det inte på bilden för det såg bara fult ut.
-
Jag vill gå en frisörutbildning. Dock vill jag gå en förskolelärarutbildning också. Mycket man vill haha.
Har ingen alls aning om vad jag ska skriva. Det händer ingenting intressant i mitt liv riktigt så. Men det försöker jag fixa så gott jag kan!
-
Kanske borde gå och lägga mig nu. Har ju en tid att passa.
Godnatt eller någonting! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0