Ny dator

Skulle in på el-giganten idag för att köpa en kaffebryggare.. Kom ut med en dator (och kaffebryggaren).. Och jag förstår inte ett skit av den här jäkla datorn.. Windows 8, fyfan vad hemskt det är, än så länge iaf. 
 
Sitter och lackar ur för jag inte vet NÅGOT om hur man gör, och tydligen så MÅSTE man ha två olika konton på datorn.. Ett administratörkonto och ett standardkonto.. Till vilket jävla nytta då? Blääää arg..
 
Är lite osäker på vad jag ska göra just nu.. Är trött som ett as pga härliga katter... Sovit typ två timmar! Så när något inte går som man vill när man sovit lite, då jävlar..
 
Åh.. Jag vill sova.. Är inte ens pepp på att skriva mer.. Även om tangenterna är världens skönaste att skriva med.. 
 
Ähhh... Hejdå..
 
 
(dagens shopping, orkar inte vrida på bilden för jag är lat..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0