1 år senare

Ja, vart fan ska man börja? 
 
Trodde jag skulle blogga mer när jag flyttade, fick en smäll på käften där tydligen. Finns ingen bortförklaring egentligen, började bara hata att blogga där ett tag. Gör jag väl fortfarande men vafan, nåååånting måste jag ju faktiskt lägga upp..
 
Insåg nu att jag förmodligen har världens fulaste blogg, och vilka humörsvägningar jag har haft. Ganska kul att kolla igenom faktiskt! Vissa saker kommer jag radera också, för jag var en barnslig person (vilket jag fortfarande är men på en mognare nivå, hur det nu går ihop).
 
Så vad har hänt i mitt liv? Massor och ingenting. Ingenting som är viktigt iallafall. Eller ja, jag slutade ju faktiskt röka för ett tag sen. Enligt min fetingcoola app "rökfri" så har jag vart rökfri i 75 dagar, fett ahsum jao. Om någon ska sluta röka, skaffa den appen. Är nog bästa peppningen jag fått till att sluta röka faktiskt. Om någon typ ville veta lixom...
 
Mhm, nudå? Är ju lixom så jävla skillad att jag bokar en tvättid klockan sju på morgonen, så har ju några timmar på mig att försöka komma på något nödvändigt att skriva.. 
 
Eh..
 
Äh fuck det här.. Kommer ta ett tag innan jag får orken till att skriva massor igen.. 
 
 
Tönten ovanför är ju då jag när jag är ute på promenad i blåsväder. Även om jag kanske ser lite hög ut så är jag inte det, bara på kaffe faktiskt. 
 
/ lillskit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0